Azi am pierdut. Şi de ce cu NASA nu e de joacă

Da, pe ziua de azi am pierdut competiţia imaginaţiei pentru că, tocmai când mă străduiam să termin textul pe care îl pregătisem pentru astăzi am avut ideea să citesc ediţia online de la Evenimentul Zilei. Iar textul lui Horia Ghibuţiu semăna mult cu ceea ce aveam eu de spus. Cu singura diferenţă că eu brodam pe marginea unui mesaj de la purtătorul de cuvânt al NASA, Michael Curie, relativ la declaraţia lui Geoană care afirma: "Da, eu am vorbit cu NASA, am vorbit cu amercanii şi cred într-un parteneriat" (să trimitem un astronaut în spaţiu). Iată ce spune şi NASA:

"Good afternoon,
We have checked with all the appropriate NASA parties and have no knowledge of a discussion between the senator (Geoana, nota mea) and NASA officials about sending Romanians into space.
Thank you!"

Am şi o întrebare către cititorii mei: cum evaluaţi posibilitatea ca Vadim Tudor să intre în turul doi?

Comentarii

  1. Da. ati pierdut si o spun cu regret. V-am scris despre entropie odata, deci pentru mine-i un rezultat neasteptat. Vorbind pe sleau cred ca Amiralu-i de vina ca Romania nu are azi un guvern (stiu cum functioneza, nu-mi trebuie o lectie din constitutia Romaniei)
    Mai mult ce-i de spus... Geoana un mincinos (ca si cum NASA cu bugetul sau si puterea pe care o emana se incurca cu un tiriie-briu), dar cred ca-i o necesitate in politica.

    Numai bine,
    Tudor Cristea

    RăspundețiȘtergere
  2. "cum evaluaţi posibilitatea ca Vadim Tudor să intre în turul doi?"

    Nu ma va determina sa merg la vot cu celalalt daca intra cu Basescu. Exact cum am facut si in 2000. Merg la vot in turul 2 doar daca iese Antonescu. Altfel nu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Geoană probabil a urmat sfatul unui consilier de imagine când a zis despre NASA.
    Vadim nu are cum să intre în turul doi. Am votat cu el la turul doi 2000, în ideea că de fapt II sau CVT înseamnă tot acelaşi lucru, iar cu nebunul la timonă, s-ar fi scufundat mai rapid corabia cu tovi.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Costin Sandu

    Sa inteleg ca de fapt aveti alte planuri pentru week-end-urile alegerilor ? Ski, ceva ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu, nu cred in posibilitatea ca Vadim sa ajunga in turul al doilea. Ca atare nu imi fac probleme cu cine voi vota. Ca o paranteza: in 2000 nu am fost la vot pentru confruntarea Iliescu vs Vadim.

    Pe Geoana il auzeam ca il invita pe Johannis sa-si formeze guvernul, si il va ajuta cu expertiza internationala. Sa fie un guvern cosmic?

    RăspundețiȘtergere
  6. Am râs cu lacrimi...
    Păi în politica românească acest "am vorbit cu..." nu înseamnă niciodată ceva oficial, ceva care lase urme undeva.

    Pentru că spuneţi de domnul Vadim intrat în turul doi... de câte ori nu a povestit preşedintele PRM că a fost primit în audienţă de papă, că a fost medaliat, că i-a dat acestuia o carte de aforisme cu autograf... Papa primeşte sute de persoane pe zi, cinci minute mai târziu habar nu are cu cine a vorbit... Domnul Vadim spune acelaşi lucru, că a vorbit cu papa despre situaţia românilor din Italia. Credeţi că la Vatican îşi mai aduce cineva aminte de această "discuţie"? :D

    Nu numai că toţi actualii candidaţi sunt foarte slabi, dar absolut tot ce fac aceşti candidaţi parcă este menit să le scadă procentele. Eu am mai spus, creşterea cea mai mare în procente o va avea candidatul care va sta deoparte cel mai mult şi nu se va scufunda în această luptă a dejecţiilor politice.

    Prin Africa copii se bat cu bulgări de zăpadă numai că, neexistând zăpadă, folosesc balegă de elefant. Cam aşa este situaţia politici româneşti. Toţi se bat în soluţii de ieşire din criză numai că, neexistând aceste soluţii, folosesc bullshit politic.

    Nu ştiu dacă CV Tudor va ajunge în turul doi, cert este că România este săracă dacă a ajuns să depindă de astfel de oameni.

    RăspundețiȘtergere
  7. @D. Funeriu
    "cum evaluaţi posibilitatea ca Vadim Tudor să intre în turul doi?"

    Depinde de cata mobilizare exista, mai precis de cat absenteism la vot. Daca erati in Franta in 2002, va amintiti cum Le Pen a ajuns in turul 2 cand toata lumea il "astepta" pe Jospin ( si erau vreo 15 candidati la prezidentiale).
    Deci, se poate......
    Daca este sa ajung sa votez intre Basescu si Vadim Tudor......nici nu ma gandesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am judecat exact ca Riddick. La fel judec si acum, chiar daca zambaretul s-a schimbat cu hahaitor. Asa ca, Gabriel, daca nu iese Crin Antonescu-n turul 2 cu oricine (Basea, Vadim, Geana, Opreste-l Doamne), sa stii ca sunt la ski.

    RăspundețiȘtergere
  9. http://tismaneanu.wordpress.com/2009/11/16/apel-pentru-sustinerea-candidaturii-lui-traian-basescu/

    PETITparis

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Oldies and Goldies

Homeschooling: inginerie socială, nicidecum alternativă educațională

Cum să iei două Nobeluri fără bac, scriind și articole științifice greșite? Și să mai și mergi din arest direct la balul președintelui SUA

Cum e cu latinitatea Limbii Române (text scris de tata, adică de Ionel Funeriu)

Mica mea mare răfuială cu unii „lideri de opinie”: sunteți și voi vinovați

Adevărul despre aberația auxiliarelor: despre imbecilitatea agresiv-distructivă din România